Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C. ÇUBUK KAYMAKAMLIĞI
T.C. ÇUBUK KAYMAKAMLIĞI
T.C. ÇUBUK KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe İç Kontrol
  • ÇUBUK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
11
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İç Kontrol
  • ÇUBUK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

Milli Eğitim Müdürlüğü


ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM  MÜDÜRÜLÜĞÜ
 
 
 
Çubuk İlçe Milli Eğitim  Müdürü
İlhan ERANIL
İletişim
Adres: Yavuz Selim Mah. Hükümet Caddesi No: 7 06760  Çubuk / ANKARA
Telefon: 0312 837 18 30
Faks:  0312 837 10 92
e-mail: cubuk06@meb.gov.tr
Web Sitesimiz:
 
http://cubuk.meb.gov.tr/
 
 
Çubuk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün yasal yetki, görev ve sorumlulukları, başta T.C. Anayasası olmak üzere 1739 sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu ve 652 sayılı Milli Eğitim Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında KHK hükümlerine dayanılarak 28471 sayılı Resmi Gazete ’de yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliği esaslarına göre belirlenmektedir Çubuk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, bu sorumlulukları yerel ölçekte ilgili mevzuat hükümleri gereğince yerine getirmektedir.İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde 1 Müdür, 3 Şube Müdürü, 7 Şef, 1 Geçici Personel, 6 Hizmetli, 10 Memur, 9 Öğretmen, 4 Teknisyen, 12 Sürekli İşçi, 1 Şoför (GİH) 5 V.H.K.İ. memur olmak üzere toplam 59  kişi görev yapmaktadır.
Çubuk İlçe MEM 71 Eğitim kurumu ile Türk Milli Eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda örgün ve yaygın eğitim kurumlarında verilen eğitim öğretim hizmetlerini yürüten ve denetimini yaparak tüm paydaş kurumlara model bir kurum olmak yolunda hizmet vermektedir.
Çubuk'ta şu anda 1438 Öğretmen ve 20487 öğrenci bulunmaktadır. Sosyal ve Kültürel faaliyetler artarak devam etmiş öğretmenler ve Milli Eğitim çalışanları arasında birlik ve beraberlik sağlanmıştır. Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü örgütünü yerleşik binalarla güçlendirirken bir yandan da yetişkin insanlarımızın tamamını eğitimden geçirmek amacı ile çok ve çeşitli kurslar açmaya devam etmektedir.
Çevre şartları kullanılarak ihtiyacı olan öğrencilerimize giyecek, burs ve kitap yardımları yapılmaya devam edilmektedir. Çıraklık eğitim merkezi ve meslek edindirme kursları çalışmalarını sürdürmektedir.
Müdürlüğümüz, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz ve 3 Şube Müdürünün yönetiminde, Okul ve Kurumlarımızın değerli, çalışkan ve fedakâr müdürleri, öğretmenleri ve hizmetli personeliyle mevcut başarısını sürdürmektedir.
Bugün İlçe Milli Eğitim müdürlüğümüz teknolojinin sahip olduğu tüm yenilikleri kullanabilen çağdaş ve Atatürkçü düşünce anlayışına sahip vizyon sahibi yönetim kadrosu ve çalışkan, deneyimli personeli ile hizmet vermektedir.
 
        ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV VE HİZMETLERİ
        EĞİTİM VE ÖĞRETİM
  1. Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,
  2. Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak, uygulama rehberleri hazırlamak,
  3. Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,
  4. Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar yapmak,
  5. Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği sağlamak,
  6. Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma, geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,
  7. Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve öğrenme süreçlerini geliştirmek,
  8. Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve sonuçlarından yararlanmak,
  9. Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla iş birliği içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek
  10. Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla İl MEM’ e tekliflerde bulunmak,
  11. Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve iyi uygulamaları teşvik etmek,
  12. Okul öncesi eğitimi yaygınlaştıracak ve geliştirecek çalışmalar yapmak,
  13. İlköğretim öğrencilerinin maddi yönden desteklenmesini koordine etmek,
  14. Mesleki ve teknik eğitim-istihdam ilişkisini yerelde sağlamak ve geliştirmek,
  15. 5.6.1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamında çıraklık eğitimi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
  16. Meslekî ve teknik eğitimin yerel ihtiyaçlara uygunluğunu sağlamak,
  17. Din kültürü ve ahlak bilgisi eğitim programlarının uygulanmasını sağlamak,
  18. Seçmeli din eğitimi derslerini takip etmek, uygulanmasını gözetmek,
  19. Din eğitiminde kullanılan ders kitabı ve materyallerin teminini koordine etmek
  20. Bakanlık tarafından oluşturulan özel eğitim ve rehberlik politikalarını uygulamak,
  21. Resmi eğitim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin yaygınlaşmasını ve gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,
  22. Madde bağımlılığı, şiddet ve benzeri konularda toplum temelli destek sağlamak,
  23. Engelli öğrencilerin eğitim hizmetleri ile ilgili çalışmalar yapmak,
  24. Rehberlik ve kaynaştırma uygulamalarının yürütülmesini sağlamak,
  25. Rehberlik servislerinin kurulmasına ve etkin çalışmasına yönelik tedbirler almak,
  26. Özel yetenekli bireylerin tespit edilmesini ve özel eğitime erişimlerini sağlamak,
  27. Örgün eğitim alamayan bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirici tedbirler almak,
  28. Hayat boyu öğrenmenin imkân, fırsat, kapsam ve yöntemlerini geliştirmek,
  29. Yetişkinlere yönelik yaygın meslekî eğitim verilmesini sağlamak,
  30. Öğrenme fırsat ve imkânlarını destekleyici çalışmalar yapmak,
  31. Beceri ve hobi kursları ile kültürel faaliyetlerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  32. Çocuk, genç ve aileler ile ilgili eğitim ve sosyo-kültürel etkinlikler yapmak,
  33. Açık öğretim sistemi ile ilgili uygulamaları yürütmek,
  34. Özel öğretim kurumlarıyla ilgili Bakanlık politika ve stratejilerini uygulamak,
  35. Özel öğretim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,
  36. Engellilerin özel eğitim giderleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  37. Özel yurtlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  38. Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav, ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,
  39. Kursiyerlerin sınav, ücret, sertifika ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,
  40. Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek, sonuçları raporlamak ve değerlendirmek,
  41. Özel öğretim kurumlarında öğretim materyallerinin kullanımıyla ilgili süreçleri izlemek, değerlendirmek,
  42. Özel eğitim ve özel öğretim süreçlerini izlemek ve değerlendirmek,
  43. Öğrencilerin daha fazla başarı sağlamalarına ilişkin faaliyetler yürütmek
BİLİMSEL, KÜLTÜREL, SANATSAL VE SPORTİF FAALİYETLER
  1. Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını planlamak, yürütülmesini sağlamak
  2. Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını raporlaştırmak,
  3. Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel, sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,
  4. Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar yapmak, yaptırmak,
  5. Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını sağlayacak tedbirleri almak,
  6. Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin çalışmalar yapmak, yaptırmak
  7. Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak, yürütülmesini sağlamak,
 
ÖLÇME DEĞERLENDİRME
  1. Ölçme ve değerlendirme iş ve işlemlerini birimlerle işbirliği içerisinde yürütmek,
  2. Sınavların uygulanması ile ilgili organizasyonu yapmak ve sınav güvenliğini sağlamak,
  3. Eğitim faaliyetlerinin iyileştirilmesine yönelik teknik çözümlere ve yerel ihtiyaçlara dayalı uygulama projeleri geliştirmek ve yürütmek,
  4. Yenilikçi eğitim ve teknoloji destekli eğitim uygulamaları için yenilikçi çözümler hedefleyen proje ve araştırmalarda birimlere ve resmi ve özel kurumlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  5. İlgili birimler ile işbirliği içinde proje ve araştırma sonuçlarının yeni uygulamalara yön vererek sürdürülebilir iş süreçlerine dönüşümünü sağlamak,
  6. Eğitim araç ve ortam standartlarının uygunluk testlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  7. Eğitim bilişim ağını işletmek ve geliştirmek, erişim ve paylaşım yetkilerini yönetmek,
  8. Haberleşme, veri ve bilgi güvenliğini sağlamak,
  9. Eğitim bilişim ağının kullanımının yaygınlaştırılmasını sağlamak,
  10. Elektronik imza ve elektronik belge uygulamalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  11. Bilgi işlem ve otomasyon ihtiyacının karşılanmasına destek sağlamak ve işletimini yapmak,
  12. İstatistikî verilerin saklanmasına ilişkin teknik iş ve işlemleri yürütmek,
 
ARAŞTIRMA, GELİŞTİRME, PROJE VE PROTOKOLLER
  1. İlçe düzeyinde iş takvimini hazırlamak,
  2. İlçe, okul ve kurumların stratejik planlarını hazırlamak, geliştirmek ve uygulanmasını sağlamak,
  3. Faaliyetlerin stratejik plan, bütçe ve performans programına uygunluğunu sağlamak,
  4. Hizmetlerin etkililiği ile vatandaş ve çalışan memnuniyetine ilişkin çalışmalar yapmak,
  5. Bütçe ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek
  6. Ayrıntılı harcama programını hazırlamak,
  7. Nakit ödemelerin planlamasını yapmak, ödemeleri izlemek,
  8. Performans programıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  9. Okul-aile birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  10. Eğitim kurumu, bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını tespit etmek,
  11. İstatistikî verileri ilgili birimlerle işbirliği içinde ulusal ve uluslararası standartlara uygun ve eksiksiz toplamak, güncelleştirmek, analiz etmek ve yayımlamak,
  12. Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar için belirlenen performans ölçütlerinin uygulanmasını izlemek, yerel ihtiyaçlara göre performans ölçütleri geliştirmek ve uygulamak,
  13. İlgili birimlerle koordinasyon sağlayarak vatandaş odaklı yönetimin oluşturulması, idarenin geliştirilmesi, yönetim kalitesinin artırılması, hizmet standartlarının belirlenmesi, iş ve karar süreçlerinin oluşturulması ile bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılmasına ilişkin araştırma geliştirme faaliyetleri yürütmek,
  14. Eğitime ilişkin araştırma, geliştirme, stratejik planlama ve kalite geliştirme faaliyetleri yürütmek,
  15. Eğitime ilişkin projeler hazırlamak, uygulamak,
  16. Eğitim kurumlarının proje hazırlama ve yürütme kapasitesini geliştirici çalışmalar yapmak,
 
 
        YÖNETİM VE DENETİM
  1. Öğretim programlarının uygulamalarını izlemek ve rehberlik faaliyetlerini yürütmek,
  2. Öğretim materyalleri ile ilgili süreç ve uygulamaları izlemek ve değerlendirmek,
  3. Sistem boyutunda eğitim ve öğretim süreçleri ile uygulamaları izlemek ve değerlendirmek,
  4. Eğitim-öğretim ve yönetim faaliyetlerinin denetim ve değerlendirme çalışmalarını yapmak,
  5. İzleme ve değerlendirme raporları hazırlayarak ilgili birimlerle paylaşmak
  6. Okul/Kurumların denetim, rehberlik, işbaşında yetiştirme ve değerlendirme hizmetlerini yürütmek,
  7. Okul/Kurumların yönetici, öğretmen ve diğer memurların denetim ve rehberlik hizmetlerini yürütmek,
  8. İnceleme, soruşturma veya ön inceleme raporlarıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  9. Öğretmen ve yöneticilerin uyum eğitimi ve gelişimlerine yönelik çalışmalar yapmak,
  10. Eğitim-öğretim ve yönetim süreçlerinin geliştirilmesinde rehberlik çalışmaları yapmak,
  11. Eğitim-öğretim ve yönetim alanlarını geliştirici araştırma ve çalışmalar yapmak,
  12. Soruşturma ve inceleme raporlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  13. Disiplin kuruluna girecek dosyaların iş ve işlemlerini yapmak,
  14. Adlî ve idarî makamlardan gelen ön inceleme iş ve işlemlerini yürütmek,
  15. İdarî, adlî ve icra davalarıyla ilgili yazışmaları yapmak,
  16. İdarî ve adlî itirazlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  17. Mevzuatı takip etmek, uygulanmasını gözetmek,
  18. Mevzuat ve hukuki konularda birimlere görüş bildirmek,
  19. Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek, sonuçları raporlamak ve değerlendirmek
 
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
  1. Norm kadro iş ve işlemlerini yürütmek,
  2. Okul/Kurum özlük dosyalarının muhafazasını sağlamak,
  3. Özlük ve emeklilik iş ve işlemlerini yürütmek,
  4. Disiplin ve ödül işlemlerinin uygulamalarını yapmak,
  5. Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması işlemlerini yardımcı olmak,
  6. Yöneticilik formasyonunun gelişmesini sağlayıcı faaliyetler yürütmek,
  7. Personelin eğitimlerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
  8. Aday öğretmenlerin uyum ve adaylık eğitimi programlarını uygulamak,
  9. Öğretmen yeterliliği ve iş başarımı düzeyini iyileştirici hizmet içi eğitimler yapmak,
  10. Öğretmen yeterliliklerine ilişkin İl MEM’e geri bildirim ve önerilerde bulunmak,
  11. Öğretmenlerin hizmet içi eğitimlerine yönelik ulusal ve uluslararası gelişmeleri izlemek,
  12. Öğretmenlerin meslekî gelişimiyle ilgili araştırma ve projeler yapmak ve uygulamak,
  13. Öğretmenlerin meslekî gelişimine yönelik yerel düzeyde etkinlikler düzenlemek,
  14. Yöneticilerin, öğretmenlerin ve diğer personelin atama, yer değiştirme, askerlik, alan değişikliği ve benzeri iş ve işlemlerini yapmak,
  15. Sendika ve konfederasyonların ilçe temsilcilikleriyle iletişim sağlamak,  25.6.2001 tarihli ve 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu kapsamındaki görevleri yürütmek.
 
STRATEJİ GELİŞTİRMEYE İLİŞKİN HİZMETLER
  1. İlçe düzeyinde iş takvimini hazırlamak,
  2. İlçe stratejik planlarını hazırlamak, geliştirmek ve uygulanmasını sağlamak
  3. Faaliyetlerin stratejik plan, bütçe ve performans programına uygunluğunu sağlamak,
  4. Hizmetlerin etkililiği ile vatandaş ve çalışan memnuniyetine ilişkin çalışmalar yapmak,
  5. Bütçe ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  6. Ayrıntılı harcama programını hazırlamak,
  7. Nakit ödemelerin planlamasını yapmak, ödemeleri izlemek,
  8. Malî durum ve beklentiler raporunu hazırlamak,
  1. Kamu zararı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek
  2. Yatırımlarla ilgili ihtiyaç analizlerini yapmak, verileri hazırlamak,
  3. Performans programıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  1. Okul aile birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  1. Eğitim kurumu bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını tespit etmek,
  2. İstatistikî verileri , eksiksiz toplamak, güncelleştirmek, analiz etmek ve yayınlamak,
  3. Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar için belirlenen performans ölçütlerinin izlemek,
  4. Vatandaş odaklı yönetimin oluşturulması, yönetim kalitesinin artırılması, iş ve karar süreçlerinin oluşturulması ile bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılmasına ilişkin araştırma geliştirme faaliyetleri yürütmek,
  5. Eğitime ilişkin araştırma, geliştirme, stratejik planlama ve kalite geliştirme faaliyetleri yürütmek,
  6. Eğitime ilişkin projeler hazırlamak, uygulamak,
  7. Eğitim kurumlarının proje hazırlama ve yürütme kapasitesini geliştirici çalışmalar yapmak,
  8. Araştırma ve uygulama projelerinde finansal ve malî yönetimi izlemek, raporlamak.
 
İNŞAAT VE EMLAK İŞLERİNE YÖNELİK HİZMETLER
  1. Yapım programları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  2. Eğitim kurumu bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını önceliklere göre karşılamak
  3. Onaylanan yapım programlarının ve ek programların uygulanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  4. Halk katkısı ile yapılacak eğitim yapılarına ilişkin iş ve işlemlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  5. İhale edilen yatırımları izlemek, planlanan süre içerisinde hizmete sunulmalarını sağlamak,
  6. Onarımlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  7. Yapılan ihalelere ait projelerin ödeneğe esas dosyalarının hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  8. Projelere göre idarî ve teknik ihale şartnamelerinin hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  9. Hak edişlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  10. Yapıların mimarî ve mühendislik projelerinin yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  11. Özel projeleri incelemek ve görüş bildirmek,
  12. Hazine mülkiyetinde olanlar dâhil, her türlü okul ve bina kiralamalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  13. Kamu kuruluşlarına tahsisli taşınmazların tahsisi veya devri işlemlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  14. Eğitim kurumlarının kamu-özel ortaklığı modeliyle yapımına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  15. Okul-Kurumların depreme karşı tahkiklerini yapmak, güçlendirilecek eğitim kurumlarını İl MEM ‘e bildirmek,
  16. Taşınabilir okulların yaptırılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  17. Eğitim kurumlarına ilişkin kamulaştırma iş ve işlemlerinin yürütülmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
 
ULUSLARARASI İLİŞKİLER
  1. Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip etmek, sonuçlarından yararlanmak,
  2. Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri başvurularını organize etmek.
 
FİZİKİ VE TEKNOLOJİK ALTYAPI
  1. Ders araç ve gereçleri ile donatım ihtiyaçlarını temin etmek,
  2. Ücretsiz Ders Kitabı Temini Projesini yürütmek,
  3. Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  4. Depo iş ve işlemlerini yürütmek,
  5. Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  6. Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek,
  7. Öğretmenevleri ve sosyal tesislerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  8. Döner sermaye iş ve işlemlerini yürütmek,
  9. Temizlik, güvenlik, ısınma, aydınlatma, onarım ve taşıma gibi işlemleri yürütmek,
  10. Satın alma iş ve işlemlerini yürütmek,
  11. Tahakkuk işlemlerine esas olan onayları almak ve ilgili diğer işlemleri yürütmek,
  12. Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.
  13. Yapım programları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek
  14. Eğitim kurumu bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını önceliklere göre karşılamak
  15. İhale edilen yatırımları izlemek, planlanan süre içerisinde hizmete sunulmalarını sağlamak,
  16. Onarımlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek
  17. Yapılan ihalelere ait projelerin ödeneğe esas dosyalarının hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  18. Projelere göre idarî ve teknik ihale şartnamelerinin hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  19. Eğitim kurumlarının depreme karşı tahkiklerini yapmak ve yaptırmak, güçlendirilecek eğitim kurumlarını tespit etmek ve üst birimlere  bildirmek,
  20. Eğitim kurumlarına ilişkin kamulaştırma iş ve işlemlerinin yürütülmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Açık Kapı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Yavuz Selim Mah. Hükümet Cad. No:25 Çubuk /ANKARA
0 (312) 837 93 93
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız